نمایه نویسندگان

آ

  • آخش، سلمان آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]
  • آرمند، محمد مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-85]

ا

  • ابراهیم دماوندی، مجید بررسی تعیین معنا و تاثیرتکلیف یادگیری در رابطه بین مهارتهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی (مطالعه ایی به روش دلفی) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 30-60]
  • ابوالقاسمی، ابراهیم فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه نقش باورهای فراشناخت و دشواری‌ در تنظیم هیجان در رضایت شغلی مربیان مهدکودک [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 47-68]
  • احقر، قدسی رابطه‌ی سبک‌های مقابله‌ای و فرسودگی شغلی با عملکرد شغلی مدیران مراکز پیش از دبستان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
  • احمدی، احمد ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]
  • اسدزاده، حسن رابطه‌ی برنامه‌ی درسی پنهان با افت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 35-53]
  • اسماعیلی، علی بررسی نیازهای آموزشی اولیای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در زمینه مسائل تربیتی فرزندان‏ جهت آموزش خانواده [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-108]
  • اصغری نکاح، سید محسن اثربخشی آموزش خلاقیت بر افزایش توانایی حل‌مساله در کودکان [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 69-82]
  • افهمی، رضا طراحی و اعتبار یابی الگوی بومی برنامه درسی دوره ابتدایی مبتنی بر مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-32]
  • امرایی، عاطفه رابطه‌ی برنامه‌ی درسی پنهان با افت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 35-53]

ب

  • برجعلی، احمد اثربخشی آموزش همدلی بر زورگویی کودکان 6-4 سال در مراکز پیش از دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-29]
  • برجعلی، احمد بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]
  • بنی اسدی، ابراهیم اثربخشی آموزش همدلی بر زورگویی کودکان 6-4 سال در مراکز پیش از دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-29]
  • بنی اسدی، فاطمه اثربخشی آموزش همدلی بر زورگویی کودکان 6-4 سال در مراکز پیش از دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-29]
  • به پژوه، احمد ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]
  • بهشتی، سعید طراحی و اعتبار یابی الگوی بومی برنامه درسی دوره ابتدایی مبتنی بر مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-32]
  • بهشتیان، محمد بررسی اثربخشی کتاب‌درمانی شناختی رفتاری بر میزان اضطراب کودکان دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-15]

ت

  • تقوی، زهرا بررسی تعیین معنا و تاثیرتکلیف یادگیری در رابطه بین مهارتهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی (مطالعه ایی به روش دلفی) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 30-60]

ج

  • جعفری هرندی، رضا ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی کلاس ششم دبستان از لحاظ میزان توجه به کلاه‌های تفکر ادوارد دوبونو [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 67-94]

ح

  • حسینی، محبوبه پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]
  • حسینی خواه، علی آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]
  • حسنیه، معصومه بررسی نظریۀ ذهن در کودکان پیش‌دبستانی: پیامدهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 17-33]
  • حسنوند، باقر تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
  • حسنوند، باقر تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی، بر بهبود ارتباط کلامی و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک استان البرز کرج [(مقالات آماده انتشار)]
  • حسنوندی، صبا تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
  • حسنوندی، صبا تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی، بر بهبود ارتباط کلامی و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک استان البرز کرج [(مقالات آماده انتشار)]

خ

  • خادمی، ملوک مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]
  • خاکی، احمد ویژگی‌های روانسنجی مقیاس نشانه‌شناسی مشکلات رفتاری- هیجانی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 51-66]
  • خانی، محمدحسین اثربخشی حضور دانش‌آموز ابتدایی در منطقۀ عمل معلم بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 90-120]
  • خانی، محمدحسین سبک های معنوی کودکان در شناخت خداوند: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-83]
  • خشنودنیای چماچائی، بهنام تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

ر

  • رشید، سحر نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعة کیفی) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 60-90]
  • رشیدی، سحر بررسی اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای بر دانش، نگرش و رفتار مدیریت پسماند در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 55-68]

ز

  • زارع احتشامی، مریم فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل چالش‌های اساسی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 35-49]
  • زنگنه، حسین فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

س

  • سالمیان، فردین چالش‌های اساسی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 35-49]
  • سبزیان، سعیده اثربخشی بازی مشترک مادر- کودک بر کاهش اختلال دلبستگی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 95-111]
  • سبزه، بتول طراحی الگوی برنامه درسی کارآفرینی برای کودکان پیش از دبستان و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی، کارآفرینی و مربیان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 140-160]
  • سعدی پور، اسماعیل رابطه‌ی برنامه‌ی درسی پنهان با افت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 35-53]
  • سیفی، محمد میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]

ش

  • شبیری، سید محمد نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعة کیفی) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 60-90]
  • شکوهی یکتا، محسن ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]

ص

  • صالح صدق‌پور، بهرام بررسی تعیین معنا و تاثیرتکلیف یادگیری در رابطه بین مهارتهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی (مطالعه ایی به روش دلفی) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 30-60]
  • صبوری، خیرقدم تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارت‌های حل مسئله در دختران پیش‌دبستان استان تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-27]

ط

  • طامه، بتول سبک های معنوی کودکان در شناخت خداوند: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-83]
  • طباطبایی، مینو بررسی موانع اجرای درس هنر از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]

ع

  • عباسی، پروین بررسی موانع اجرای درس هنر از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
  • عباسی، عفت تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارت‌های حل مسئله در دختران پیش‌دبستان استان تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-27]
  • عباسی، عفت آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]
  • عبدالملکی، صابر مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-85]
  • عیسوی، محسن بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-23]
  • علمردانی صومعه، سجاد مقایسه‌ی عدم تحمل بلاتکلیفی و تنظیم هیجان در مادران دختران ناشنوا و شنوا [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 120-140]

غ

  • غباری بناب، باقر بررسی نظریۀ ذهن در کودکان پیش‌دبستانی: پیامدهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 17-33]

ف

  • فیاض، ایران دخت پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]

ق

  • قاسمی، امید ویژگی‌های روانسنجی مقیاس نشانه‌شناسی مشکلات رفتاری- هیجانی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 51-66]
  • قاسم تبار، سید نبی الله اثربخشی آموزش مهارت‌های جرأت‌ورزی در دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 17-34]
  • قاسم تبار، سید نبی الله پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]
  • قمری کیوی، حسین تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

ک

  • کیافر، مریم سادات اثربخشی آموزش خلاقیت بر افزایش توانایی حل‌مساله در کودکان [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 69-82]
  • کیان، مرجان مقایسه مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 4 تا 5 سال شهرستان ایوان غرب [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-18]
  • کریمیان، حسین میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]
  • کریمی یوسفی، سیده هایده تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]
  • کلانتری، مهرداد اثربخشی بازی مشترک مادر- کودک بر کاهش اختلال دلبستگی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 95-111]

گ

  • گرامی پور، مسعود مقایسه مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 4 تا 5 سال شهرستان ایوان غرب [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-18]
  • گرامی‌پور، مسعود تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارت‌های حل مسئله در دختران پیش‌دبستان استان تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-27]
  • گرمابی، حسنعلی تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 17-32]
  • گرمابی، حسن علی طراحی و اعتبار یابی الگوی بومی برنامه درسی دوره ابتدایی مبتنی بر مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-32]

ل

  • لاریجانی، مریم بررسی اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای بر دانش، نگرش و رفتار مدیریت پسماند در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 55-68]
  • لاهیجانیان، اکرم‌الملوک نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعة کیفی) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 60-90]

م

  • میبودی، حسین نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعة کیفی) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 60-90]
  • محققی، آذر فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]
  • محمدی، محسن اثربخشی حضور دانش‌آموز ابتدایی در منطقۀ عمل معلم بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 90-120]
  • مرتهب، اعظم بررسی موانع اجرای درس هنر از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
  • مرزنگ، مهین بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-23]
  • معتمدی، فرزانه بررسی نظریۀ ذهن در کودکان پیش‌دبستانی: پیامدهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 17-33]
  • معزی، الهه مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]
  • مفیدی، فرخنده اثربخشی آموزش همدلی بر زورگویی کودکان 6-4 سال در مراکز پیش از دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-29]
  • مفیدی، فرخنده رابطه‌ی سبک‌های مقابله‌ای و فرسودگی شغلی با عملکرد شغلی مدیران مراکز پیش از دبستان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
  • مفیدی، فرخنده اثربخشی آموزش مهارت‌های جرأت‌ورزی در دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 17-34]
  • مفیدی، فرخنده بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]
  • ملکی، حسن طراحی و اعتبار یابی الگوی بومی برنامه درسی دوره ابتدایی مبتنی بر مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-32]
  • مهرابی، حسینعلی اثربخشی بازی مشترک مادر- کودک بر کاهش اختلال دلبستگی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 95-111]
  • موسی پور، نعمت الله آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]

ن

  • ناطقی، فائزه میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]
  • نبوی، سید صادق بررسی نیازهای آموزشی اولیای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در زمینه مسائل تربیتی فرزندان‏ جهت آموزش خانواده [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-108]
  • نجاری، مسعود بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]
  • نجفی، مینا رابطه‌ی سبک‌های مقابله‌ای و فرسودگی شغلی با عملکرد شغلی مدیران مراکز پیش از دبستان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
  • نجف‌زاده، ندا اثربخشی آموزش مهارت‌های جرأت‌ورزی در دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 17-34]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی عدم تحمل بلاتکلیفی و تنظیم هیجان در مادران دختران ناشنوا و شنوا [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 120-140]
  • نقدبیشی، الهام نقش باورهای فراشناخت و دشواری‌ در تنظیم هیجان در رضایت شغلی مربیان مهدکودک [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 47-68]
  • نقش، زهرا مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]

و

  • ولایتی، الهه فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

ی

  • یاسمی، صدیقه مقایسه مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 4 تا 5 سال شهرستان ایوان غرب [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-18]