نمایه نویسندگان

آ

  • آخش، سلمان آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]
  • آرمند، محمد مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-85]

ا

  • ابوالقاسمی، ابراهیم فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه نقش باورهای فراشناخت و دشواری‌ در تنظیم هیجان در رضایت شغلی مربیان مهدکودک [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 47-68]
  • احمدی، احمد ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]

ب

  • برجعلی، احمد بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]
  • به پژوه، احمد ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]

ح

  • حسینی، محبوبه پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]
  • حسینی خواه، علی آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]

خ

  • خادمی، ملوک مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]
  • خانی، محمدحسین سبک های معنوی کودکان در شناخت خداوند: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-83]
  • خشنودنیای چماچائی، بهنام تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

ز

  • زارع احتشامی، مریم فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]
  • زنگنه، حسین فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

س

  • سیفی، محمد میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]

ش

  • شکوهی یکتا، محسن ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]

ط

  • طامه، بتول سبک های معنوی کودکان در شناخت خداوند: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-83]

ع

  • عباسی، عفت آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]
  • عبدالملکی، صابر مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-85]

ف

  • فیاض، ایران دخت پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]

ق

  • قاسم تبار، سید نبی الله پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]
  • قمری کیوی، حسین تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

ک

  • کریمیان، حسین میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]
  • کریمی یوسفی، سیده هایده تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

گ

  • گرمابی، حسنعلی تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 17-32]

م

  • محققی، آذر فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]
  • معزی، الهه مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]
  • مفیدی، فرخنده بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]
  • موسی پور، نعمت الله آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]

ن

  • ناطقی، فائزه میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]
  • نجاری، مسعود بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]
  • نقدبیشی، الهام نقش باورهای فراشناخت و دشواری‌ در تنظیم هیجان در رضایت شغلی مربیان مهدکودک [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 47-68]
  • نقش، زهرا مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]

و

  • ولایتی، الهه فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]