توصیف و ترسیم سطوح ادراک معلمان مراکز پیش‌دبستان از نظریه سازنده گرایی

مصطفی سالاری؛ حامد صالحی

دوره 3، شماره 11 ، اردیبهشت 1397، ، صفحه 67-122

https://doi.org/10.22054/soece.2020.12115.1076

چکیده
  مطالعات پشتوانه نظریه سازنده‌گرایی به‌عنوان یک نظریه یادگیری به تغییرات در نگرش و عمل بسیاری از افراد درگیر در فرایند یادگیری و تدریس منجر شده است. در همین راستا، مطالعه حاضر باهدف توصیف و ترسیم سطوح متفاوت برداشت و نگرش معلمان مراکز پیش‌دبستان نسبت به این نظریه و کاربست آن در کلاس درس انجام شده است. این مطالعه یک پژوهش کیفی با روش ...  بیشتر