آسیب شناسی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی – تربیتی مراکز پیش از دبستان: یک پژوهش ترکیبی

عنایت کریم زاده؛ عفت عباسی؛ مرجان کیان

دوره 2، شماره 7 ، فروردین 1396، ، صفحه 1-36

https://doi.org/10.22054/soece.2020.21380.1124

چکیده
  هدف پژوهش حاضر شناسایی آسیب­های برنامه­ها و فعالیت­های آموزشی- تربیتی مراکز پیش از دبستان (دولتی) است. روش پژوهش ترکیبی از نوع آمیخته اکتشافی است. جامعه پژوهش شامل مربیان دوره­ی پیش از دبستان شهر یاسوج بود. در مرحله کیفی تعداد 8 نفر از مربیان با روش هدفمند برای انجام مصاحبه­ نیمه سازمان‌یافته و در مرحله کمی تعداد 92 نفر از مربیان ...  بیشتر