میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان

حسین کریمیان؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

دوره 2، شماره 6 ، دی 1395، ، صفحه 33-57

https://doi.org/10.22054/soece.2017.18985.1109

چکیده
  چکیده هدف ازتحقیق حاضر بررسی و ارزیابی میزان توجه به مهارت‌های تفکر انتقادی در کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی است. جامعه آماری،کلیه معلمان استان قم هستند که در پایه سوم تا ششم ابتدایی تدریس می کنند. نمونه تحقیق بر اساس جدول مورگان از جامعه آماری تعداد 361 نفر به صورت تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده‌اند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسش نامه ...  بیشتر