مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش اضطراب اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی

مریم تمسکی؛ سهراب عبدی زرین

دوره 3، شماره 11 ، اردیبهشت 1397، ، صفحه 55-76

https://doi.org/10.22054/soece.2020.49567.1242

چکیده
  اضطراب اجتماعی از شایع‌ترین اختلالاتی است که در کودکان، مانع بسیاری از فعالیت‌ها می‌شود. به نظر می‌رسد مقایسه تأثیر بازی‌درمانی و مهارت‌های زندگی می‌تواند در کاهش یا مواجه این اختلال به کودکان پیش از دبستان کمک شایانی کند. پژوهش حاضر باهدف مقایسه کودکان مراجعه‌کننده به کلینیک‌های مشاوره و روان­شناسی با روش نیمه آزمایشی با ...  بیشتر