پیش‌بینی عملکرد اجرایی دختران دبستانی بر اساس ویژگی‌های سیستمی خانواده (مثلث‌سازی و مرزها) و مشارکت پدران

حبیبه مرادی؛ زهرا یوسفی

دوره 2، شماره 8 ، تیر 1396، ، صفحه 93-110

https://doi.org/10.22054/soece.2020.38720.1201

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف پیش‌بینی عملکرد اجرایی دختران دبستانی براساس ویژگی‌های سیستمی خانواده (مثلث‌سازی و مرزها) و مشارکت پدران در شهر فلاورجان انجام شد پژوهش از نوع توصیفی و همبستگی بود. جامعه آماری کلیه دختران دبستانی شهر فلاورجان و مادرانشان بود. نمونه آماری شامل 120 دختر دبستانی بود که به شکل تصادفی انتخاب شدند و مادران آن‌ها کلیه ...  بیشتر