تأثیر ترانه بازی‌های کودکانه بر انشاءنویسی دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی

بتول سبزه؛ زهرا محمودزاده

دوره 3، شماره 10 ، اسفند 1396، ، صفحه 129-152

https://doi.org/10.22054/soece.2021.52222.1259

چکیده
  مطالعه­ی حاضر با هدف بررسی اثربخشی روش ترانه­بازی­های کودکانه بر کیفیت انشاءنویسی  دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی انجام شده است. روش پژوهش به‌صورت آزمایشی با طرح پیش‌آزمون – پس­آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری مدارس دخترانه ابتدایی منطقه پنجم شهر تهران بود که به‌صورت تصادفی خوشه‌ای چند مدرسه انتخاب و سپس از ...  بیشتر