اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی

زهرا سلمان؛ ناهید صیدی؛ زهرا پورآقایی اردکانی

دوره 3، شماره 10 ، اسفند 1396، ، صفحه 65-86

https://doi.org/10.22054/soece.2021.48560.1239

چکیده
  نوع کانون توجه، بر نتیجه و کارایی مهارت­های حرکتی مؤثر است. پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست خط‌نویسی دانش آموزان ابتدایی انجام شد. در این پژوهش نیمه آزمایشی، 60 نفر از دانش­آموزان دختر (با میانگین سنی 21/0±12/8 سال) یکی از دبستان­های شهر تهران شرکت داشته­اند که به‌صورت ...  بیشتر