اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان بر جرأت ورزی و روابط بین فردی دانش آموزان

علی اکبر کبیری؛ محمد رضا نیلی؛ ریحانه ریوندی

دوره 3، شماره 10 ، اسفند 1396، ، صفحه 87-108

https://doi.org/10.22054/soece.2021.54565.1263

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان بر جرأت ورزی و روابط بین فردی دانش آموزان انجام شد. پژوهش حاضر توصیفی از نوع نیمه آزمایشی پیش‌آزمون-پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش­آموزان پسر دوره دوم ابتدایی تشکیل می‌دادند که در سال تحصیلی 97-96 در یکی از دبستان‌های دولتی شهر تهران مشغول به ...  بیشتر