آ

  • آخش، سلمان آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]

  • آخش، سلمان طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی دوره پیش از دبستان [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 127-148]

  • آرمند، محمد مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-85]

  • آقاجانی، طهمورث بررسی سهم احساس گرفتاری و خودناتوان سازی مادران در پیش‌بینی پرخاشگری واکنشی کودکان [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 111-126]

  • آورند، فاطمه مقایسه سبک‌های والدگری و خوداثرمندی والدینی مادران تک‌فرزند و چندفرزند گروه‌های سنی 12-6 ساله شهر بندرعباس [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 61-74]

ا

  • ابوالقاسمی، ابراهیم فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه نقش باورهای فراشناخت و دشواری‌ در تنظیم هیجان در رضایت شغلی مربیان مهدکودک [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 47-68]

  • احمدی، احمد ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]

  • امامی آل آقا، شیرین تأثیر آموزش برنامه حل مسئله‌ی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 75-96]

ب

  • برجعلی، احمد بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]

  • برجعلی، احمد اثر بخشی نمایش خلاق بر اعتماد به نفس کودکان 6-5 سال [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 37-60]

  • بیگلریان، اکبر رابطه‌ی سواد رسانه‌ای مادران با مشکلات رفتاری و میزان استفاده از رسانه‌های الکترونیکی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 33-68]

  • به پژوه، احمد ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]

ج

  • جوادی پور، محمد مقایسه برنامه‌ها و مدل‌های آموزش دوزبانگی در کشورهای اسپانیا، کانادا، آمریکا، ترکیه و ایران: یک مطالعه تطبیقی [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 1-32]

ح

  • حاجی علیزاده، کبری مقایسه سبک‌های والدگری و خوداثرمندی والدینی مادران تک‌فرزند و چندفرزند گروه‌های سنی 12-6 ساله شهر بندرعباس [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 61-74]

  • حاجی قربانی، ارزو تدوین بسته آموزشی بومی تربیت جنسی کودکان دوره ابتدایی و بررسی اثربخشی آن بر رشد دانش و مهارت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 137-154]

  • حسینی، محبوبه پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]

  • حسینی خواه، علی آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]

خ

  • خادمی، ملوک مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]

  • خانی، محمدحسین سبک های معنوی کودکان در شناخت خداوند: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-83]

  • خزاِئی، لیلا آسیب‌شناسی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 79-120]

  • خسروی، محبوبه بررسی تأثیر آموزش در بستر فضای مجازی بر خلاقیت کودکان پیش از دبستان [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 69-92]

  • خشنودنیای چماچائی، بهنام تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

د

  • دهقانی، مرضیه مقایسه برنامه‌ها و مدل‌های آموزش دوزبانگی در کشورهای اسپانیا، کانادا، آمریکا، ترکیه و ایران: یک مطالعه تطبیقی [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 1-32]

ر

  • رحمتی، پریا بررسی سهم احساس گرفتاری و خودناتوان سازی مادران در پیش‌بینی پرخاشگری واکنشی کودکان [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 111-126]

  • رفیعی پور، امین مقایسه سبک‌های والدگری و خوداثرمندی والدینی مادران تک‌فرزند و چندفرزند گروه‌های سنی 12-6 ساله شهر بندرعباس [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 61-74]

ز

  • زارع احتشامی، مریم فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

  • زنگنه، حسین فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

س

  • سیفی، محمد میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]

  • سلطانی، فرشته رابطه‌ی سواد رسانه‌ای مادران با مشکلات رفتاری و میزان استفاده از رسانه‌های الکترونیکی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 33-68]

ش

  • شکراللهی، رقیه مقایسه برنامه‌ها و مدل‌های آموزش دوزبانگی در کشورهای اسپانیا، کانادا، آمریکا، ترکیه و ایران: یک مطالعه تطبیقی [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 1-32]

  • شکوهی یکتا، محسن ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 85-102]

ص

  • صالحی، کیوان مقایسه برنامه‌ها و مدل‌های آموزش دوزبانگی در کشورهای اسپانیا، کانادا، آمریکا، ترکیه و ایران: یک مطالعه تطبیقی [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 1-32]

  • صمدی، پروین آسیب‌شناسی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 79-120]

ط

  • طامه، بتول سبک های معنوی کودکان در شناخت خداوند: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-83]

  • طلایی، ابراهیم مقایسه برنامه‌ها و مدل‌های آموزش دوزبانگی در کشورهای اسپانیا، کانادا، آمریکا، ترکیه و ایران: یک مطالعه تطبیقی [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 1-32]

  • طهماسبی، سیامک رابطه‌ی سواد رسانه‌ای مادران با مشکلات رفتاری و میزان استفاده از رسانه‌های الکترونیکی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 33-68]

ع

  • عباسی، عفت آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]

  • عباسی، عفت آسیب شناسی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی – تربیتی مراکز پیش از دبستان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 1-36]

  • عباسی جم، نسرین بررسی تأثیر آموزش در بستر فضای مجازی بر خلاقیت کودکان پیش از دبستان [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 69-92]

  • عبدالملکی، صابر مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-85]

  • عظیم پور، احسان اثربخشی استفاده از تقویت پته‌ای بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 121-136]

غ

ف

  • فیاض، ایران دخت پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]

ق

  • قاسم تبار، سید نبی الله پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-123]

  • قمری کیوی، حسین تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

ک

  • کاکابرایی، کیوان تأثیر آموزش برنامه حل مسئله‌ی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 75-96]

  • کیان، مرجان آسیب شناسی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی – تربیتی مراکز پیش از دبستان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 1-36]

  • کیان ارثی، فرحناز بررسی سهم احساس گرفتاری و خودناتوان سازی مادران در پیش‌بینی پرخاشگری واکنشی کودکان [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 111-126]

  • کریمیان، حسین میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]

  • کریم زاده، عنایت آسیب شناسی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی – تربیتی مراکز پیش از دبستان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 1-36]

  • کریم زاده، منصوره رابطه‌ی سواد رسانه‌ای مادران با مشکلات رفتاری و میزان استفاده از رسانه‌های الکترونیکی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 33-68]

  • کریمی یوسفی، سیده هایده تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-60]

  • کوشکی، فتح اله بررسی تأثیر آموزش در بستر فضای مجازی بر خلاقیت کودکان پیش از دبستان [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 69-92]

گ

  • گرمابی، حسنعلی تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 17-32]

م

  • محققی، آذر فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

  • مختاری، مصطفی تأثیر برنامه‌ریزی چندبعدی بر پرورش و تقویت مهارت پژوهشگری دانش‌آموزان ششم ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 149-177]

  • مرادی، حبیبه پیش‌بینی عملکرد اجرایی دختران دبستانی بر اساس ویژگی‌های سیستمی خانواده (مثلث‌سازی و مرزها) و مشارکت پدران [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 93-110]

  • مصرآبادی، جواد اثربخشی استفاده از تقویت پته‌ای بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 121-136]

  • معزی، الهه مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]

  • مفیدی، فرخنده بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]

  • موسی پور، نعمت الله آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-31]

ن

  • ناطقی، فائزه میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 33-57]

  • نجاری، مسعود بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-16]

  • نعمت الهی، حلیمه اثر بخشی نمایش خلاق بر اعتماد به نفس کودکان 6-5 سال [دوره 2، شماره 7، 1396، صفحه 37-60]

  • نقدبیشی، الهام نقش باورهای فراشناخت و دشواری‌ در تنظیم هیجان در رضایت شغلی مربیان مهدکودک [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 47-68]

  • نقش، زهرا مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودک‌های مبتنی بر مشارکت و مهدکودک‌های سنتی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]

  • نوری، علی مقایسه برنامه‌ها و مدل‌های آموزش دوزبانگی در کشورهای اسپانیا، کانادا، آمریکا، ترکیه و ایران: یک مطالعه تطبیقی [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 1-32]

و

  • ولایتی، الهه فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 81-100]

ی

  • یوسفی، زهرا پیش‌بینی عملکرد اجرایی دختران دبستانی بر اساس ویژگی‌های سیستمی خانواده (مثلث‌سازی و مرزها) و مشارکت پدران [دوره 2، شماره 8، 1396، صفحه 93-110]

login