بررسی اثربخشی کتاب‌درمانی شناختی رفتاری بر میزان اضطراب کودکان دبستانی

محمد بهشتیان

دوره 1، شماره 4 ، تیر 1395، ، صفحه 1-15

https://doi.org/10.22054/soece.2016.7752

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی اثربخشی کتاب­درمانی شناختی رفتاری بر میزان اضطراب کودکان دبستانی بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش­آموزان دبستانی مبتلا به اضطراب خفیف تا متوسط بود. آزمودنی­های پژوهش شامل 26 کودک مبتلا به اضطراب خفیف تا متوسط بودند که از بین دانش­آموزان 2 مدرسه غیرانتفاعی انتخاب شده و ...  بیشتر