بررسی تعیین معنا و تاثیرتکلیف یادگیری در رابطه بین مهارتهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی (مطالعه ایی به روش دلفی)

بهرام صالح صدق‌پور؛ مجید ابراهیم دماوندی؛ زهرا تقوی

دوره 1، شماره 1 ، مهر 1394، ، صفحه 30-60

https://doi.org/10.22054/soece.2015.2544

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تعیین معنا و تاثیر تکلیف یادگیری در رابطه بین مهارتهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی بوده است. این مطالعه به روش دلفی انجام شده است. جامعه پژوهش حاضر کلیه متخصصان یا خبرگان زیر مجموعه علوم تربیتی، که درباره تکلیف یادگیری صاحب نظر بوده اند، را شامل می شدند. انتخاب نفر اول پژوهش با روش نمونه گیری نظری بوده و برای انتخاب نفرات ...  بیشتر